Seminář věnující se rekapitulaci rozdílů mezi starou a novou verzí modulu USU, POD, VYP v rámci spisové služby.
Osnova se připravuje.
Školení od paní lektorky Ing. Jany Kovačové bylo velice přínosné a profesionální. Školení mělo velmi kladnou odezvu. Účastníci byli zapojeni do diskuse, kladli otázky a paní inženýrka jim vždy věděla odpovědět a vše vysvětlila a uvedla i příklady z praxe, které jsou nejvíce užitečné. Daná problematika byla vysvětlena srozumitelně a odborně. Mnohokrát tímto děkujeme!
Svazek obcí Košumberska
Paní školitelka je opravdu odborník a připravené materiály budou velkým pomocníkem při práci. V budoucnu bych se ráda zúčatnila jiného jejího semináře, bude-li pořádám, zaměřeného na trvalý pobyt jako takový - tj. zákon 133/2000 Sb.. Budu sledovat vaše webové stránky.
Ještě jednou Vám děkuji za super zpětnou vazbu a přeji krásné letní dny a třeba někdy na viděnou.
Vladimíra Dlouhá, DiS.
Městský úřad Heřmanův Městec
Matrika, Evidence obyvatel
náměstí Míru č.p.4, 53803 Heřmanův Městec
Dobrý den,
také Vám děkuji – z Vaší strany za perfektní servis i za výborný seminář.
S přáním hezkého dne
Ing. Ivana Holcová
ekonomka Gymnázia J. Škody, Přerov
tel.: 581 706 715
e-mail: holcova@gjs.cz
Seminář proběhl v příjemném prostředí, lektor byl velice zkušený a jeho výklad pramenil z praxe, tudíž se jednalo o velice praktickou a přínosnou přednášku.
Určitě doporučuji.
Kateřina Dulavová
referent stavebního úseku
Obecní úřad Šenov u Nového Jičína
Ráda bych touto cestou poděkovala pí Mgr.Coufalové za školení Asertivita a Time management. Doporučuji nejen zaměstnancům veřejné správy. Byly jsme s kolegyní nadšené. Praktické ukázky potvrdily zkušenosti lektorky v oblasti rozvoje osobnosti. Děkujeme
Libuše Piatková
účetní Obce Loučná nad Desnou
Dobrý den, paní Urbanová,
kromě toho, že jsem vyplnila Vaši zpětnou vazbu přímo na školení, Vám děkuji za vzorové vedení všech Vašich školení a příkladný přístup ke všem účastníkům. Jste zatím nejlepší organizátor, se kterým jsem se setkala. Dík samozřejmě patří i paní Kovačové, která je perfektní a znalá všech problémů týkajících se evidence obyvatel.
Pěkný den
Šimčíková Ivana, referent evidence obyvatel
Městský úřad Uničov
Ráda bych Vám a panu Mgr. Dvořákovi poděkovala za velmi příjemné školení.
Přeji krásný den
Jana Kubíčková
Místostarostka města Mohelnice
Všichni byli se školením moc spokojení, pochvala panu Filipovi!!! A Vám pochvala za organizaci!!!
Moc děkuji,
Pavla Krbálková
manažerka mikroregionu Záhoran
Dobrý den,
se školením Základní registry v každodenní praxi (ISZR) jsem byla velmi spokojená. Probíhalo přesně tak, jak by školení mělo probíhat. Mohli jsme si „osahat“ danou věc po praktické stránce a při tom jsme dostali jasné a důležité informace pro naši práci.
Děkuji Vám
Dagmar Křivková
MÚ Březová nad Svitavou
Školení Práce s Informačním systémem územní identifikace (ISUI) v Olomouci pro mne bylo velkým přínosem díky názornosti a možnosti vyzkoušet si vše pod odborným dohledem a radou.
Chválím pana Filipa, Byl věcný, stručný a trpělivý. :)
Zdeňka Sehnalová, účetní
Obec Hradčany
ASI informační technologie s.r.o.
1. máje 747/3
789 85 Mohelnice
IČ: 25864394
DIČ: CZ25864394
Spisová značka : C 23227 vedení u Krajského soudu v Ostravě
číslo účtu: KB Mohelnice: 115-3957460277/0100
zobrazit na mapě